Zomer! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elke Pijpers - WaarBenJij.nu Zomer! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elke Pijpers - WaarBenJij.nu

Zomer!

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

29 Mei 2012 | Frankrijk, Parijs

Salut mes amis,

Afgelopen week was een andere stageweek dan normaal. Ik heb namelijk 3 keer meegelopen met de shiftopening (dat houdt de hele voorbereiding voor de dag in) en ik heb de kamercontrole gedaan. Afgelopen zondag werd ik er al alleen voor gezet en er was ook niemand aanwezig die die opening wel eens doet, ze waren allemaal vrij. Eindelijk verantwoordelijkheid en het is allemaal erg goed verlopen. Ze vertrouwen me volledig in de kamercontrole en zijn tevreden met mijn werk. Ik ben kritisch maar dat vatten ze wel positief op. Zo is er vandaag een kamer die toegewezen was aan een VIPgast geblokkeerd nadat ik de kamer gecontroleerd had. Ik vond de kamer niet VIPwaardig en er werd geluisterd naar mijn besluit.

Afgelopen maandag ben ik samen met Roxie en Violette naar Parijs gegaan. We zijn naar het Louvre gegaan en hebben de Mona Lisa gezien. Wat een klein schilderij zeg! Violette moest bijna huilen omdat ze het zo indrukwekkend vond haha. We zijn daarna vanaf het Louvre naar de Champs d'Elysees gelopen en we hebben hier heerlijk in een Belgisch mosselrestaurant gegeten. Het was een erg gezellig dagje met helaas heel slecht weer. Dit was waarschijnlijk de enige keer in onze stageperiode dat we met zijn drieeën vrij zijn, dus hier hebben we van geprofiteerd.

Verder heb ik afgelopen week na het werk lekker met Juliette in het park gelegen. En nog naar Billy Bobs geweest. Op vrijdagen en zaterdagen is het hier erg leuk. Zondag moest Jackson optreden, een jongen die ik sinds kort ken en schijnbaar erg goed is in zingen, gitaar spelen, drums en whatever. Dit was wel gezellig. Die dag was ik eerst met Franck en Violette naar het park geweest. Het was zo grappig. Franck mijn collega van 30 wilde in de Tower of Terror maar was doodsbang. Hij heeft onze handen kleingeknepen en geschreeuwd. Het was zo grappig. Later hebben we hem voor de gek gehouden in the pirates of the carribean en daardoor kwam er een hele leuke foto uit en we konden het niet laten om die te kopen!

Verder ben ik alweer even over de helft en ben ik over 9,5 week weer in NL. Ik verwacht vrijdag weer bezoek van Jean, Peter, Karin, Yme en Ilona, dus ik heb weer iets om naar uit te kijken.

A bientot!

  • 29 Mei 2012 - 16:50

    Rian Pijpers:

    leuk om te horen dat je nu eindelijk verantwoording krijgt . het is je toevertrouwd. We weten dat je het kunt.
    veel plezier met je bezoek.
    groetjes vanuit het zonnige sevenum
    pap en mam

  • 03 Juni 2012 - 10:44

    Stief-opa, Oma:

    Fijn om je mailtjes te lezen. Volgens ons geniet je nu met volle teugen, zowel van je vrije leventje waarin je Parijs kunt ontdekken als van je werk. Gelukkig heb je nu ook meer verantwoordelijkheid gekregen en kun je laten zien wat je waard bent. Ze zullen je best kritisch vinden. Dat preciese zit in de genen, heb je van je ouders en voorouders meegekregen!!!!!!!!!!!!!! Uitzonderingen zijn er echter ook altijd!!!!!!!!!!!!!
    Je hebt het trouwens wel druk met bezoek.Heerlijk! Geniet er maar lekker van. Groetjes en tot weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Ik ga voor mijn opleiding Hoge Hotelschool in Maastricht 5 maanden stage lopen in Hotel New York, horende bij Disneyland Parijs. Mijn stage start op 3 maart 2012 en zal duren tot 2 augustus 2012. Ik ga stage lopen in de Housekeeping. Ik zal op deze site updates plaatsen over mijn leven in Frankrijk, om het thuisfront op de hoogte te houden.

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 19987

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 02 Augustus 2012

Stage Parijs

Landen bezocht: