Aftellen.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elke Pijpers - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elke Pijpers - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

17 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Ja hoor, ik leef nog.. maar het is al even geleden dat ik wat van me heb laten horen..

Twee weekenden geleden, dus 1 t/m 3 juni heb ik bezoek gehad van Jean, Yme, Karin, Peter en Ilona. Vrijdagavond laat na mijn werk hadden we in Torcy afgesproken, waarna we iets zijn gaan eten in een restaurant. Daarna zijn we gaan slapen in het Kyriad hotel dichtbij Torcy. De volgende dag zijn we vroeg opgestaan om naar Parijs te gaan, we hadden erg geluk met het weer want het was warm. Eigenlijk heb ik hetzelfde rondje gelopen als wat ik altijd loop met mijn bezoek, oftewel we zijn gestart bij de Champs-d'Elysees en deze helemaal afgelopen naar het Louvre, toen hebben we daar de metro naar de Sacre Coeur gepakt en we hebben ook even het schilderswijkje bekeken. Daarna de trein teruggenomen naar Torcy, snel even gedoucht in het hotel en daarna wilde we in Billy Bobs gaan eten, daar was een lange rij zoals bij alle restaurantjes in Disney Village. Toen hadden we besloten om eerst mijn hotel te laten zien. Peter wilde dat ik vroeg of we in mijn hotel konden eten. Ik wist dat je altijd een reserveringen moest maken, maar toch maar gevraagd. Guillaume een oud collega van mij in de housekeeping stond aan de balie en die heeft samen met zijn teamleider een tafel voor mij geregeld buiten. We hebben hier erg gezellig gegeten en ongeveer mijn hele team kwam me nog begroeten buiten, dus dat was wel erg leuk. Daarna zijn we uitgeweest in Billy Bobs tot half 2 en toen teruggegaan. Zondag hebben we uitgeslapen tot 11 uur en daarna heeft de familie mij terug naar mijn crib gebracht en toen was het alweer tijd voor hen om te gaan. Het was een SUPER weekend, maar veel te kort.

We zijn nu alweer 2 weken verder, op stage is weinig spannends meer gebeurd en ik heb eigenlijk ook niet echt iets bijzonders meer gedaan.
Afgelopen dinsdag zijn we met alle collega's wat gaan drinken in de Sportsbar, wat erg gezellig was.

Verder heb ik het qua stage heel erg gezien en heb ik er ook geen zin meer in, maar nog 6 weken doorzetten en dan zit het er alweer op en ik denk dat ik het stiekem ook wel ga missen, maar ik heb ook wel heel veel zin om jullie allemaal weer te zien en lekker uit te gaan in Nederland en natuurlijk om met mijn lieve vriendinnetjes naar sziget te gaan.

Kusjes

  • 19 Juni 2012 - 19:31

    Oirlo:

    Ha Elke,
    Bedankt voor je leuke kaart. We kennen de figuurtjes nog allemaal terug. Geniet nog maar lekker daar in Parijs, want als je weer terug in het rustige Sevenum, ga je het toch allemaal missen. We hadden je mailtjes al een beetje gemist, maar je hebt het ook zo druk met alle bezoek , dat wil weten waar je terecht gekomen bent. En volgens ons heb je nu weer heel fijn bezoek!!!! Laat ze maar lekker genieten van het mooie Parijs en van Disneyland. Ik denk dat vooral Oma ogen en oren tekort komt. Die snapt niet wat haar kleindochter daar allemaal paraat maakt!!!!!!! Veel plezier daar samen en nog sterkte en sukses met je stage. Lieve groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Ik ga voor mijn opleiding Hoge Hotelschool in Maastricht 5 maanden stage lopen in Hotel New York, horende bij Disneyland Parijs. Mijn stage start op 3 maart 2012 en zal duren tot 2 augustus 2012. Ik ga stage lopen in de Housekeeping. Ik zal op deze site updates plaatsen over mijn leven in Frankrijk, om het thuisfront op de hoogte te houden.

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 19987

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 02 Augustus 2012

Stage Parijs

Landen bezocht: