Verrassing!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elke Pijpers - WaarBenJij.nu Verrassing!! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elke Pijpers - WaarBenJij.nu

Verrassing!!

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

16 Mei 2012 | Frankrijk, Parijs

Goedemorgen,

Afgelopen weekend was het weekend waar ik me al erg lang op verheugde.

Zaterdagavond 12 mei om 17.00 was het zover. Ik stond voor de deur van familie Custers met mijn cadeau en kaart in de hand. Ik meende een goede weg te nemen, maar toen zat vader helaas is het kantoor en had me al gezien. Vervolgens kon ik de deurbel niet vinden, dus heb ik heel hard gebonkt. Jean en Peter moesten snel een smoesje verzinnen zodat Karin vanuit boven kwam om de deur open te maken. Ze maakte open en schrok. Ze was erg blij verrast en had helemaal niets in de gaten gehad. Ze had een half uurtje van te voren nog bij de kapper gezegd dat ze er wel veel zin in had, maar erg jammer vond dat ik er niet bij kon zijn.

Stiekem was ik donderdagavond om 11 uur al thuis.
Vrijdag heb ik eerst lekker uitgeslapen in mijn heerlijke bedje. Om kwart voor 1 is Imke gekomen, hebben we samen een uurtje opgepast in mijn straat en daarna zijn we boodschappen gaan doen. 's Avonds hield ik mijn verjaardag voor mijn vriendengroep en voor de meiden waarmee ik op vakantie ga. Bijna iedereen was aanwezig, dus dat was wel erg leuk. Daarna zijn we nog naar clublife in de gaper geweest. Vond het erg leuk om weer een goed avondje uit te gaan in Nederland.

Zaterdagmiddag heb ik heerlijk geluncht met Eline bij de wingerd en vervolgens ben ik me klaar gaan maken voor het feest en toen was de verrassing. Eerst hebben we gegeten met de familie op het feest en vervolgens kwam al het bezoek en hebben we nog tot half 3 doorgefeest.

Zondagochtend ben ik eerst naar het voetballen van Jean gaan kijken en vervolgens even naar de verjaardag van mijn nichtje geweest, daarna weer terug en toen heb ik nog tot 12 uur in de kroeg gehangen in Lottum wat erg gezellig was.

Maandag was alweer mijn laatste dagje thuis. Eerst heb ik lekker uitgeslapen met Jean en daarna zijn we naar bufkes geweest. Imke is nog even langsgeweest en om 3 uur is de kapper langsgekomen en vervolgens ben ik met mijn neefje bij Milou in Hoensbroek op bezoek geweest. 's Avonds nog even met Jean geweest en daarna was het weer tijd om terug te gaan na Parijs.

Het was erg geslaagd mijn lange weekend in Nederland. Nu nog 11 weken in Parijs en dan zit mijn stage er weer op.

Gister heb ik alweer gewerkt. Net voordat ik klaar was met mijn dienst vroeg ik of ik kon helpen met het rooster van vandaag op het bord te schrijven. Toen zag ik in de klapper dat mijn hele rooster omgegooid is. Ik ga nu meelopen met de teamleiders en met de kamercontrole en over 2 weken ga ik zelf een dag openen alleen. Het poetsen is dus echt afgelopen nu op een aantal uitzonderingen na. Mijn stage gaat na toch nog de goede kant op. Vanmiddag begin ik met mijn begeleider en een andere stagiaire. Ik weet niet wat ik precies mag doen, maar ik schrijf hier later over.

Fijn weekend daar in Nederland. Ik werk helaas nog tot zondag.

  • 16 Mei 2012 - 09:21

    Loes:

    Lieve Elke wat ben je toch een liever supriser - super leuk!
    Hoop dat je van je verjaardag in Nederland & alle andere leuke, lekkere, gezellingen dingen hebt genoten in NL :)
    Btw mega nice dat je stage de goede kant op gaat, enjoy want voor je het weet is het vooorbij! XXXX

  • 16 Mei 2012 - 09:52

    Jill:

    Het was echt heel leuk met jou mevrouw Pijpers! Wat fijn dat je stage nu ook nog de goede kant op gaat!
    Good luck and see you soon in Paris!

    x liefs

  • 16 Mei 2012 - 10:13

    Karin Custers:

    Ha Elke

    Het was inderdaad een grote verrassing, maar ook het mooiste kado wat je ons kon geven. Het feest was nu helemaal compleet. Leuk verslag heb je weer geschreven. Ik zie je hopelijk begin juni in Parijs.

    gr en xx Karin

  • 16 Mei 2012 - 11:37

    Mieke:

    Wat super leuk allemaal! Klinkt als een heerlijk weekendje! En helemaal goed dat je stage helemaal is omgegooid! Alles komt dus helemaal goed! Enjoy en spreken ons snel wel weer! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Ik ga voor mijn opleiding Hoge Hotelschool in Maastricht 5 maanden stage lopen in Hotel New York, horende bij Disneyland Parijs. Mijn stage start op 3 maart 2012 en zal duren tot 2 augustus 2012. Ik ga stage lopen in de Housekeeping. Ik zal op deze site updates plaatsen over mijn leven in Frankrijk, om het thuisfront op de hoogte te houden.

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 19987

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 02 Augustus 2012

Stage Parijs

Landen bezocht: