Oma in Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elke Pijpers - WaarBenJij.nu Oma in Parijs - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Elke Pijpers - WaarBenJij.nu

Oma in Parijs

Door: Elke

Blijf op de hoogte en volg Elke

24 Juni 2012 | Frankrijk, Parijs

Afgelopen dinsdag 19 juni werd ik om 11 uur gebeld dat mijn ouders, oma en Jean waren gearriveerd. Ze stonden voor de poort van la boiserie op mij te wachten. Ik heb ze binnengelaten en mijn oma laten zien waar ik woonde, zij had het namelijk nog nooit gezien. Nou na ongeveer 2 minuten vond ze het wel mooi geweest, die koeienstal waar ik woonde, haha. We zijn vrij gauw vertrokken naar ons hotel en daarna zijn we naar Disneyland gegaan. We hadden geluk met het weer. Een collega van me heeft mijn ouders en oma gratis binnengelaten en ik had nog een kaartje voor Jean, dus dat was wel mooi. Oma heeft wel 4 attracties geprobeerd en we hebben Tarzan, de parade en dreams gekeken. Peter Pan attractie was wel erg grappig. Oma was een beetje bang waardoor ze eigenlijk schreeuwde maar ook moest lachen en toen hadden we allemaal de slappe lach. Ze hebben allemaal genoten en het was een erg leuk dagje. Helaas was het weer op het einde van de dag wat minder, maja poncho's hebben ons gered.

De tweede dag zijn we naar Parijs geweest en daar hadden we bij de Eiffeltoren afgesproken met KRISTY en haar ouders. Het was erg leuk om mijn lieve vriendinnetje weer te zien die net terug kwam uit Spanje. En bruin dat ze was haha! We zijn deze dag samen met haar familie opgetrokken en hebben in het schilderswijkje achter de Sacre Coeur met z'n allen gegeten. Daarna zijn we nog naar de Champs-d'Elysees gegaan en toen zijn wij teruggereist naar ons hotel. Oma, Jean en ik hebben nog boodschappen gedaan en nog gekookt in het hotel en om 11 uuru hebben we nog samen gegeten.

Donderdag 21 juni was mama jarig en dit was helaas alweer de vertrekdag. We hebben mam smorgens nog een cadeau uit laten zoeken in een heel leuk Frans winkeltje en daarna zijn we nog naar mijn hotel gegaan, want dit had oma nog niet gezien. Oma en ik zijn nog samen met minnie op de foto gegaan, en daarna hebben we nog geluncht in disney village. Daarna was het helaas alweer tijd voor hen om te gaan. Ik heb genoten en vond het erg gezellig.

Volgende week dinsdag komen mijn peettante, mijn oom en mijn nichtje en neefje en de dinsdag daarop komen Imke, Eline, Jill en Jean.
Verder zijn het nog maar 5,5 week en dan ben ik weer lekker thuis.

Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elke

Ik ga voor mijn opleiding Hoge Hotelschool in Maastricht 5 maanden stage lopen in Hotel New York, horende bij Disneyland Parijs. Mijn stage start op 3 maart 2012 en zal duren tot 2 augustus 2012. Ik ga stage lopen in de Housekeeping. Ik zal op deze site updates plaatsen over mijn leven in Frankrijk, om het thuisfront op de hoogte te houden.

Actief sinds 18 Nov. 2011
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 19987

Voorgaande reizen:

02 Maart 2012 - 02 Augustus 2012

Stage Parijs

Landen bezocht: